Denumire firmă: MASATTO LEASE SRL
Nume Administrator: TIMEA FRONA
Cod CAEN: 8690 Alte activității referitoare la sănătatea umană
Planul de afacere finanțat: INCHIRIERE DE FOTOLII DE MASAJ IN PRINCIPIU LA BIROURI, MALLURI PENTRU UN MOD DE VIATA MAI SANATOS.
Programul de finanțare: Start up AIR – Antreprenoriat Inovativ în regiunea Nord-Vest
Locația de implementare: CLUJ – NAPOCA
Descriere afacere: INCHIRIERE DE FOTOLII DE MASAJ IN PRINCIPIU LA BIROURI, MALLURI PENTRU UN MOD DE VIATA MAI SANATOS.
Pentru a înțelege mai multe despre traseul antreprenorial al TIMEA FRONA în cadrul proiectului Start up AIR vă invităm să parcurgeți interviul pe care aceasta/acesta ni l-a acordat.
Î: Te rog să ne spui cum ai aflat despre proiectul Start up AIR?
R: De la o prietena.
Î: De ce ai ales să te înscrii în proiectul Start up AIR coordonat de Asociația Inceptus România?
R: Ii cunosteam din piata ca sunt foarte buni, stiam d emai multe proiecte implementate
Î: A fost dificil să obții finanțarea (de max 148.600 lei) pentru demararea afacerii tale?
R: Nu, a fost o provocare care mi-a placut. A fost un efort, dar cred ca pasii au fost foare bine ganditi astfel ca sa ne fie cat mai utila procedura.
Î: Ajutorul financiar nerambursabil a fost suficient pentru dezvoltarea planului tău de afaceri sau a fost necesară și o contribuție proprie? Dacă da, te rog să menționezi cu aproximativ suma pe care ai cheltuit-o din economiile tale.
R: Nu a fost suficiant. Am cheltuit aproximativ 10 000 eur in plus
Î: Cum te-a ajutat finanțarea obținută? Menționează primele 3 beneficii care îți vin în minte.
R: a pus in practica o idee, care altfel ramanea doar idee. M-a ajutat financiar.
Î: Menționează care sunt cele mai mari 3 provocări pe care le-ai întâmpinat și cum le-ai gestionat?
R: Implementarea. Foarte greoaie si multa birocratie.
Î: Care sunt principalele achiziții (categorii mari) pe care le-ai efectuat din finanțarea nerambursabilă?
R: fotolii de masaj
Î: Cum consideri că a fost relația ta cu echipa administratorului de grant?
R: Inceptus? In regula. Cu camera de Comert Bistrita birocratic, dar inteleg rolul
Î: Ai întâmpinat probleme în identificarea, recrutarea și menținerea personalului angajat? Cum le-ai depășit?
R: nu
Î: Ai întâmpinat probleme în identificarea furnizorilor / clienților? Cum le-ai depășit?
R: nu, stiam exact furnizorul. Cunosteam piata
Î: A fost dificil să identifici un spațiu potrivit pentru derularea activității? Cum ai gestionat situația?
R: nu
Î: Un sfat pentru viitori antreprenori care intenționează să acceseze fonduri nerambursabile.
R: E un ajutor foarte bun pentru o idee, pentru o afecere mica,dar sa se gandeasca de doua ori daca merita timpul implicat in birocratie si daca face fata implemetarii.
Î: Un sfat pentru o persoană care intenționează să se lanseze în afaceri.
R: Cu multa munca si daruire, corectitudine fata de clienti si verticalitate pti sa construiesti ceva care dureaza. Limita este doar cerul.
Î: Menționează care sunt avantajele afacerii
R: ..implicare minima dupa plasare si venit constant
Î: Menționează care sunt dificultățile afacerii
R:plasarea fotoliilor datorita contextului covid 2019