Nume firmă:  Full Scepter S.R.L.

Administrator: Andrei ORHA

Planul de afacere finanțat: publicitate, marketing online

Programul de finanțare:  Start-Up AIR

Cod CAEN: 7311 –Activități ale agențiilor de publicitate

Locația de implementare: Baia-Mare, jud. Maramureș 

Full Scepter este o agentie de inbound marketing, adică promovare orientată întotdeauna spre rentabilitate. Prin metodele electronice se crează un circuit complet între newslettere, adwords, social media, marketing afiliat si analytics, astfel încât există o imagine clară de unde vin clientii, rentabilitatea fiecarui mediu și metode de îmbunătățire pentru a ajunge la cea mai profitabilă variantă.

Andrei Orha este fondatorul agenției de marketing Full Scepter și dorește să ofere companiilor mici aceleasi servicii de calitate de care beneficiază corporatiile mari, la costuri similare cu angajarea unei singure persoane pe marketing. Brandul este diferența dintre un negustor și o afacere de succes. Un brand este un set de asteptări, amintiri, povesti si relatii care, impreuna, formeaza decizia consumatorului de a alege brandul tau in defavoarea celorlalte. Telul agentiei de publicitate FULL SCEPTER este să folosim datele pentru a modela experiențele clientului prin călătoria acestuia. Cand analiza este făcuta bine, ofera brandului puterea de a livra oferte potrivite clientului relevant în momentul perfect, în timp ce reduce costul vânzărilor datorită targetării eficiente. Am o pasiune innăscută pentru marketing, iar agentia Full Scepter are o pasiune pentru succesul clientilor.

Rezultatele obtinute se identifica la nivelul start-up-ului astfel:

  • O societate comercială in domeniul publicității functională;
  • O echipa formată din 3 angajati in cadrul companiei FULL SCEPTER, specialiști in domeniul maketingului și a publicității;
  • Echipamente de ultimă generatie pentru desfășurarea activității specifice (laptop-uri, desktop-uri, imprimante, și alte accesorii pentru desfășurarea activității specifice);
  • Peste 5 clienti lunar, la care se facturează servicii de marketing si publicitate, realizată de FULL SCEPTER;
  • O campanie de marketing si publicitate implementată pentru promovarea brandului FULL SCEPTER și a activității acestuia

Inovația în cadrul acestui start-up provine din programele online pe care le folosește și tool-urile cu care lucrează pentru a crea reclamele specifice pentru publicitate. Beneficiarul finanțării FULL SCEPTER foloseste foarte mult canalele de sociale media (Facebook, Instagram, Google +. LinkedIN), precum și aplicații cum ar fi CANVA.

Pentru a înțelege mai multe despre traseul antreprenorial al lui Andrei în cadrul proiectului StartUp AIR vă invităm să parcurgeți mini interviul pe care acesta ni l-a acordat.

Î: Te rog să ne spui cum ai aflat despre proiectul Start up AIR?

R: De la un prieten care a gasit pe net pe cei care ofereau finantarea

Î: De ce ai ales să te înscrii în proiectul Start up AIR coordonat de Asociația Inceptus România și FIATEST SRL?

R: luat lista de toti administratorii de grant reg. NV si le-am scris la toti. Ei au fost cei mai prompti si informativi

Î: A fost dificil să obții finanțarea (de max 148.600 lei) pentru demararea afacerii tale?

R: nu, am lucrat mult la planul de afaceri si am participat la cursurile realizate de finantaor si totul a fost simplu

Î: Ajutorul financiar nerambursabil a fost suficient pentru dezvoltarea planului tău de afaceri sau a fost necesară și o contribuție proprie? Dacă da, te rog să menționezi cu aproximativ suma pe care ai cheltuit-o din economiile tale.

R: a fost suficient pentru tipul nostru de activitate

Î: Cum te-a ajutat finanțarea obținută? Menționează primele 3 beneficii care îți vin în minte.

R: banii necesari functionarii

Î: Menționează care sunt cele mai mari 3 provocări pe care le-ai întâmpinat și cum le-ai gestionat?

  • R:  Am gasit contabila buna si am investit timp si atentie
  • gasirea clientilor. Prin promovare
  • Criza financiara provocata de COVID-19. Inca nu am rezolvat-o

Î: Care sunt principalele achiziții (categorii mari) pe care le-ai efectuat din finanțarea nerambursabilă?

R: Salarii, marketing, echipamente necesare desfasurarii activitatii

Î: Cum consideri că a fost relația ta cu echipa administratorului de grant?

R:  foarte buna

Î: Ai întâmpinat probleme în identificarea, recrutarea și menținerea personalului angajat? Cum le-ai depășit?

R:  nu, nu au fost probleme in identificarea de personal calificat

Î: Ai întâmpinat probleme în identificarea furnizorilor / clienților? Cum le-ai depășit?

R: da. Prin promovare agresiva pe toate canalele de social media și pe alte canale pe care le-am avut la dispozitie

Î: A fost dificil să identifici un spațiu potrivit pentru derularea activității? Cum ai gestionat situația?

R: nu, am avut o suma in buget destinata chiriei si nu a fost complicat

Î: Un sfat pentru viitori antreprenori care intenționează să acceseze fonduri nerambursabile.

R: Bugeteaza marketing! Marketing-ul este diferenta intre succes si esec. 500 lei/luna pt facebook inseamna mai putina promovare decat cineva care isi face poze prin casa si cere prietenilor sa dea share. Daca competitorul tau cunoscut investeste 1000 €/luna in marketing, eu, un start-up necunoscut pot reusi cu buget de 1000 lei/luna?

Sa cunoasca foarte bine domeniul in care activeaza si in care se baga astfel incat sa stie piata in care activeaza.

Î: Un sfat pentru o persoană care intenționează să se lanseze în afaceri.

R: Investeste in marketing. Gaseste-ti un contabil bun. Trateaza-ti partenerii si angajatii cu respect

Î: Menționează care sunt avantajele afacerii

 

R: program flexibil

Î: Menționează care sunt dificultățile afacerii

 

R: stres, stres si stres