Denumire firmă CARTE CU ÎNSEMNĂTATE SRL
Nume Administrator CRISTINA-DANA MUREȘAN-TOTH
Cod CAEN 9003
Planul de afacere finanțat: Casă de creație artistică, axată pe Dezvoltare personală, ce desfășoară activități de creație artistică: ilustrație promoțională – grafică publicitară și ilustrație editorială – ilustrație de carte.
Programul de finanțare: Start up AIR – Antreprenoriat Inovativ în regiunea Nord-Vest
Locația de implementare Strada BOLYAI nr. 9, etaj 1, ap 5, Cluj Napoca
Descriere afacere: Casă de creație artistică, axată pe Dezvoltare personală, ce desfășoară activități de creație artistică: ilustrație promoțională – grafică publicitară și ilustrație editorială – ilustrație de carte.
Pentru a înțelege mai multe despre traseul antreprenorial al CRISTINA-DANA MUREȘAN-TOTH în cadrul proiectului Start up AIR vă invităm să parcurgeți interviul pe care aceasta/acesta ni l-a acordat.
Î: Te rog să ne spui cum ai aflat despre proiectul Start up AIR?
R: Reclamă pe Facebook.
Î: De ce ai ales să te înscrii în proiectul Start up AIR coordonat de Asociația Inceptus România?
R: Aveam nevoie de fonduri pentru echipamente și soft-uri ca să îmi dezvolt și desfășor activitatea, în plus m-a interesat faptul că am beneficiat de CURSUL de Antreprenoriat.
Î: A fost dificil să obții finanțarea (de max 148.600 lei) pentru demararea afacerii tale?
R: Partea cea mai provocatoare a fost cea legată de Pitch, în rest, nu a fost dificil să obțin finanțarea.
Î: Ajutorul financiar nerambursabil a fost suficient pentru dezvoltarea planului tău de afaceri sau a fost necesară și o contribuție proprie? Dacă da, te rog să menționezi cu aproximativ suma pe care ai cheltuit-o din economiile tale.
R: A fost nevoie de contributie proprie, aproximativ 9000 lei.
Î: Cum te-a ajutat finanțarea obținută? Menționează primele 3 beneficii care îți vin în minte.
R: Am achiziționat echipamentele necesare, am primit ajutor în desfășurarea activităților, prin contribuția pe care o aduce angajata mea, am închiriat un spațiu central în Cluj Napoca.
Î: Menționează care sunt cele mai mari 3 provocări pe care le-ai întâmpinat și cum le-ai gestionat?
R: Numărul mare de dosare de achiziție, întocmirea rapoartelor lunare și desfășurarea activității – cu achiziție de clienti, in acelasi timp.
Î: Care sunt principalele achiziții (categorii mari) pe care le-ai efectuat din finanțarea nerambursabilă?
R: Chirie, Salarii, echipamente electronice și softuri de editare grafică.
Î: Cum consideri că a fost relația ta cu echipa administratorului de grant?
R: Bună.
Î: Ai întâmpinat probleme în identificarea, recrutarea și menținerea personalului angajat? Cum le-ai depășit?
R: Nu.
Î: Ai întâmpinat probleme în identificarea furnizorilor / clienților? Cum le-ai depășit?
R: Nu.
Î: A fost dificil să identifici un spațiu potrivit pentru derularea activității? Cum ai gestionat situația?
R: Am găsit spațiul destul de ușor, printr-o agentie de imobiliare.
Î: Un sfat pentru viitori antreprenori care intenționează să acceseze fonduri nerambursabile.
R: Să fie pregătiți pentru redactarea unui număr mare de documente și să își dorească cu adevărat să își înființeze o afacere în acel domeniu.
Î: Un sfat pentru o persoană care intenționează să se lanseze în afaceri.
R: Să fie pregătită pentru neprevăzut, să fie flexibilă, motivată, pasionată, organizată, perseverentă, integră și să se înconjoare de oameni valoroși.
Î: Menționează care sunt avantajele afacerii
R: Libertatea de exprimare și abilitatea de a răspunde unei nevoi real din piață.
Î: Menționează care sunt dificultățile afacerii
R: Fluctuațiile de venit.