Denumire firmă „BOOTINTECH” SRL
Nume Administrator Costea Bogdan-George
Cod CAEN 8559 – Alte forme de învăţământ n.c.a.
Planul de afacere finanțat (se va descrie pe scurt ideea afacerii)
Planul de afaceri vizează realizarea de cursuri si evenimente de dezvoltare profesionala pentru angajatii si potentialii angajati ai companiilor de IT. Aceste cursuri tehnice din domeniul IT sunt dezvoltate pe domenii de ultima generatie, ele fiind adresate domeniului IT. Cateva dintre aceste tehnologii sunt: Magento 1, Magento 2, PHP, MySql, Inteligenta Artificiala, Java, Ruby, Testarea manuala, Testare automata, e-commerce, Testare automata folosind Ruby on Rails, etc. Cursurile o sa fie sustinute, in mare parte, la sediul clientului, iar uneori o sa avem nevoie de inchirere de sali pentru evenimente de dezvoltare de brand.
Programul de finanțare: Start up AIR – Antreprenoriat Inovativ în regiunea Nord-Vest
Locația de implementare – la sediul social: mun. Turda, str.Zambilelor, Nr.8, et.III, ap.30, jud. Cluj şi la terţi
Descriere afacere
Proiectul se adreseaza companiilor de IT, care se ocupa cu dezvoltare web sau software.
In piata IT este un deficit ridicat de personal, iar companiile din domeniu au mari probleme sa isi gaseasca angajati cu experienta. Pentru a putea oferi servicii de calitate, la randul lor, companiile de IT au ajuns sa plateasca salarii mult peste media nationala si pe langa acest lucru sa ofere angajatilor foarte multe beneficii.
Principala inovatie consta in modul in care sunt realizate si predate cursurile. Comparativ cu alte firme concurente, noi realizam fiecare curs adaptat pe nevoile clientului si pregatirea cursantilor.
Fiecare curs este gandit pentru a simula situatia reala pe care cursantul o va aplica in momentul in
care lucreaza pe proiecte reale, in productie.
Afacerea fiind dedicata cursurilor pentru firme de IT se bazeaza in totalitate pe tehnologie.
Cea mai mare parte a finantarii proiectului merge spre achizitia de aparatura IT&C pentru a pune in aplicare un mod diferit de promovare si mai exact realizarea de emisiuni on-line pe platforme precum YouTube. Pentru realizarea acest emisiuni avem nevoie de aparatura de ultima generatie cum ar fi: Camera de filmat mirror less, Lumina continua de studio, Lavaliere, Aparate de inregistrat sunet, Soft pentru prelucrare video,etc.

Pentru a înțelege mai multe despre traseul antreprenorial al administratorului Costea Bogdan-George, în cadrul proiectului Start up AIR vă invităm să parcurgeți interviul pe care acesta ni l-a acordat.
Î: Te rog să ne spui cum ai aflat despre proiectul Start up AIR?
R: De la un prieten.
Î: De ce ai ales să te înscrii în proiectul Start up AIR coordonat de Asociația Inceptus România?
R: Deoarece mi-am dorit sa imi lansez o afacere in sustinerea de cursuri IT si aveam nevoie de aparatura.
Î: A fost dificil să obții finanțarea (de max 148.600 lei) pentru demararea afacerii tale?
R: Obtinerea nu a fost dificila deoarece am stiut exact ce afacere imi doresc sa pornesc si cu o sa functioneze aceasta.
Î: Ajutorul financiar nerambursabil a fost suficient pentru dezvoltarea planului tău de afaceri sau a fost necesară și o contribuție proprie? Dacă da, te rog să menționezi cu aproximativ suma pe care ai cheltuit-o din economiile tale.
R: In mare parte am folosit ajutorul nerambursabil. Aportul meu a fost doar de cateva aparaturi pe care le-am achizitionat anterior.
Î: Cum te-a ajutat finanțarea obținută? Menționează primele 3 beneficii care îți vin în minte.
R: Am achizitionat aparatura necesara.
Î: Menționează care sunt cele mai mari 3 provocări pe care le-ai întâmpinat și cum le-ai gestionat?
R: Cea mai mare provocare este criza cauzata de pandemie COVID-19 deoarece inca ma lupt sa gasesc clienti dispusi sa sustina training-uri IT. Realizarea documentatiei pentru achizitii. A fost nevoie sa inteleg exact ce pasi trebuie urmati si ce documente trebuie realizate pentru realizarea achizitiilor. Realizarea rapoartelor lunare. Nu am fost obisnuit cu astfel de raportari, dar in cele din urma am inteles ce este de facut si m-am conformat.
Î: Care sunt principalele achiziții (categorii mari) pe care le-ai efectuat din finanțarea nerambursabilă?
R: Achizitii aparatura Foto, Video, Sunet, IT&C.
Î: Cum consideri că a fost relația ta cu echipa administratorului de grant?
R: A fost o relatie buna.
Î: Ai întâmpinat probleme în identificarea, recrutarea și menținerea personalului angajat? Cum le-ai depășit?
R: Nu am avut probleme.
Î: Ai întâmpinat probleme în identificarea furnizorilor / clienților? Cum le-ai depășit?
R: La inceput a fost relativ usor sa identificam clienti si am sustinut cateva trainning-uri, dar criza sanitara COVID-19 ne-a inchis cam toate usile.
Î: A fost dificil să identifici un spațiu potrivit pentru derularea activității? Cum ai gestionat situația?
R: Nu am avut probleme deoarece cursurile le-am sustinut la client
Î: Un sfat pentru viitori antreprenori care intenționează să acceseze fonduri nerambursabile.
R: Sa se inarmeze cu multa rabdare si sa isi faca foarte bine temele inainte sa inceapa
Î: Un sfat pentru o persoană care intenționează să se lanseze în afaceri.
R: Sa isi pregateasca foarte bine variante de dezvoltare a afacerii in conditii de criza
Î: Menționează care sunt avantajele afacerii
R: Realizam cursuri IT de specialitate pentru companiile de IT.
Î: Menționează care sunt dificultățile afacerii
R: Gasirea de noi clienti deoarece toti cu care am discutat nu mai doresc sa realizeze cursuri pentru angajati in aceasta perioada