Nume firmă:  BLUE LIGHT PRODUCTION

Administrator: Bogdan Vartolomei

Planul de afacere finanțat: Servicii fotografice

Programul de finanțare:  România Start-up Plus

Cod CAEN: 7420 – Activități fotografice

Locația de implementare: Cluj-Napoca  

Fotografia reușește să surprindă în cel mai potrivit mod acele momente sau detalii pe care nu vrem să le uitam și care, datorită fotografiei, dăinuie în timp. Realizate în mod profesional, cu atenție și dedicație, fotografiile captează persoane, locuri, dar în special emoția momentului.

Blue Light Production oferă servicii fotografice de eveniment, urbane si de produs, in Cluj-Napoca astfel:

  • producții fotografice comerciale și pentru consumatori (fotografii portret pentru cărți de identitate, pașapoarte, școli, nunți etc;
  • fotografii pentru scopuri comerciale, edituri, modă, agenții imobiliare sau turism;
  • înregistrarea pe bandă a evenimentelor: nunți, conferințe etc.

Misiunea BLP este să identifice și să surprindă prin fotografie momente unice de viață .  Bogdan împreună cu echipa sa imortalizează cele mai frumoase momente și cele mai spectaculoase imagini urbane.

Pentru a înțelege mai multe despre traseul antreprenorial a lui Bogdan în cadrul proiectului Start-up AIR vă invităm să parcurgeți mini interviul pe care acesta ni l-a acordat.

Î: Te rog să ne spui cum ai aflat despre proiectul Start up AIR?

R: Am aflat despre acest proiect de la o cunostinta.

Î: De ce ai ales să te înscrii în proiectul Start up AIR coordonat de Asociația Inceptus România?

R: M-am inscris la acest proiect pentru ca ma incadram in conditile de eligibilitate .

Î: A fost dificil să obții finanțarea (de max 148.600 lei) pentru demararea afacerii tale?

R: Nu

Î: Ajutorul financiar nerambursabil a fost suficient pentru dezvoltarea planului tău de afaceri sau a fost necesară și o contribuție proprie? Dacă da, te rog să menționezi cu aproximativ suma pe care ai cheltuit-o din economiile tale.

R: In cazul meu ajutorul nerambursabil a fost suficient pentru dezvoltarea planului de afaceri.

Î: Cum te-a ajutat finanțarea obținută? Menționează primele 3 beneficii care îți vin în minte.

R: Am reusit sa achizitionez tot echipamentul de care aveam nevoie si am putut achita salarile si contributile angajatiilor in primele luni de activitate cand nu aveam inca clienti. Cursurile de aptitudini antreprenoriale organizate de Asociatia Inceptus Romania au fost benefice.

Î: Menționează care sunt cele mai mari 3 provocări pe care le-ai întâmpinat și cum le-ai gestionat?

R: Contractarea clientiilor: Din cauza restrictiilor impuse de autoritati pentru controlul si combaterea COVID19 , am pierdut clienti si am avut luni fara venituri;

Î: Care sunt principalele achiziții (categorii mari) pe care le-ai efectuat din finanțarea nerambursabilă?

R: Am achizitionat :

 – Aparate foto profesionale;

  • Desktop profesional pentru editare foto;
  • Laptop pentru editare foto.

Î: Cum consideri că a fost relația ta cu echipa administratorului de grant?

R:  Profesionala .

Î: Ai întâmpinat probleme în identificarea, recrutarea și menținerea personalului angajat? Cum le-ai depășit?

R:  Nu

Î: Ai întâmpinat probleme în identificarea furnizorilor / clienților? Cum le-ai depășit?

R:  Initial nu am avut probleme de acest gen, dar din Martie a.c. avem probleme cu identificarea clientiilor. .

Î: A fost dificil să identifici un spațiu potrivit pentru derularea activității? Cum ai gestionat situația?

R: Nu , pentru ca noi avem sediul firmei intr-un apartament si prestam majoritatea serviciilor la adresa clientului.

Î: Un sfat pentru viitori antreprenori care intenționează să acceseze fonduri nerambursabile.

R:  Fondurile nerambursabile te ajuta , dar nu rezolva toate problemele unei afaceri . Pe langa partea financiara mai ai nevoie sa investesti , multi timp, perseverenta si rabdare in afacere .

Î: Un sfat pentru o persoană care intenționează să se lanseze în afaceri.

R:  Pe langa partea finaciara mai trebuie sa investesti mult timp si rabdare . Mult succes.